Hűségbónusz

A Honda Kudo Hűségbónusz rendszer lényege, hogy a szervizünkbe visszatérő kedves ügyfeleinknek, az új Honda gépkocsit vásárló partnereinknek évről évre kedvezőbb anyagi feltételek biztosítása mellett végezzük el a szükséges szerviz-beavatkozásokat, illetve egyéb javítási feladatokat.

Az autószalonunk megnyitása óta tapasztaljuk, hogy ügyfeleink szívesen hozzák gépkocsijukat szervizünkbe ezekre a fontos karbantartó szerviz-beavatkozásokra. Cégünk ügyfélközpontú működésének keretében programot indítottunk és bevezettük a Honda Kudo Hűségbónusz rendszert.

Minden új Honda gépkocsit vásárló ügyfelünknek a vásárlást követő naptári év elején levelet küldünk. Levelünkhöz csatoljuk ügyfelünk nevére szóló Honda Kudo Hűségbónusz különféle kedvezményekre jogosító kártyáját és a Honda Kudo Hűségbónusz rendszer szabályzatát. A legközelebbi szerviz látogatásakor (a bankkártyához nagyon hasonlító) kártyájának bemutatásával kérheti munkatársunktól az Önnek járó Hűségbónusz kedvezményeket.

Amennyiben bármilyen kérdése van a Honda Kudo Hűségbónusz rendszer alkalmazásával, használatával kapcsolatosan, kérjük, keressen meg bennünket, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Amennyiben időközben eladja gépkocsiját, akkor – a szabályzat szerint – lehetősége van a gépkocsi új tulajdonosának továbbadni a Honda Kudo Hűségbónusz kártyáját, illetve Ön, egy másik új Honda gépkocsi szalonunkban történő vásárlása esetén, az új gépkocsijára is érvényesíttetheti hűségbónusz kedvezményeket.

Tisztelettel várjuk márkakereskedésünkben és szervizünkben.